Abstract
During the COVID-19 Pandemic, educational technologies became essential tools in academic teaching foster new communication, knowledge exchange, and learning. In this reality, teachers envisioned new teaching-learning forms, reflecting on strengthening teaching as a mediator of knowledge and student autonomy
References
Santos Júnior VB, Monteiro JCS. Educação e Covid-19: as tecnologias digitais mediando a aprendizagem em tempos de pandemia. Encantar [Internet]. 2020 [Cited 2021 Oct 03];2:01-15. Available from: https://www.revistas.uneb.br/index.php/encantar/article/view/8583
Rodrigues Júnior E, Castilho NMC. Uma experiência pedagógica em ação: aprofundando o conceito e inovando a prática pedagógica através do ensino híbrido. In: Anais do 3º Simpósio Internacional de Educação a Distância e Encontro de Pesquisadores em Educação a Distância [Internet]; 2016 Set 8-27; São Carlos, Brasil. São Paulo: Universidade Federal de São Carlos, 2016 [Cited 2021 Oct 03]. Available from: http://www.sied-enped2016.ead.ufscar.br/ojs/index.php/2016/article/view/1295
Camacho ACLF, Souza VMF. Educational Technologies in hybrid Nursing education. Res Soc Dev [Internet]. 2021 [Cited 2021 Oct 03];10(9):e40210918192. Available from: https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/18192. doi: 10.33448/rsd-v10i9.18192.
Bacich L, Tanzi Neto A, Trevisani FM. Ensino Híbrido: personalização e tecnologia na educação. Porto Alegre (RS): Penso Editora; 2015.
Fuhr IL. Atividades cotidianas e o pensamento conceitual. Curitiba (PR): CRV; 2018.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Array